Vragen over de Pendix Pro App
Waar kan ik de Pendix app downloaden?
Hoe kom ik aan een gebruikersnaam en wachtwoord van de Pendix Pro app?
Hoe kan ik verbinding maken met de Pendix app?
Wat kan ik doen in geval van verbindingsproblemen?
Wat kan ik doen als ik geen Pendix systeem kan vinden in de app?
Waarom krijg ik geen update voor het Pendix systeem?
Wat betekent blauw knipperen op de ePower?
De melding "Uw Pendix ondersteunt niet alle functies van de app" verschijnt in de app.
Waar kan ik de verificatiecode invoeren?
Het menu-item "Firmware bijwerken" ontbreekt in de app
Het menu-item "Rijprofielen" ontbreekt in de app
Dit menu-item ontbreekt als de software op uw Pendix ouder is (geldt voor ePower 300 en 500) of de rijprofielfunctionaliteit niet ondersteunt (geldt voor ePower 150). De rijprofielfunctie wordt alleen ondersteund door motoren beginnend met serienummer 20, 19 of 18 en ondersteund in combinatie met een ePower 300 of 500 met een USB-aansluiting. Als het menu-item nog steeds ontbreekt, controleer dan onder het menu-item "Firmware bijwerken" of zowel de batterij als de motor up-to-date zijn.
Wanneer de app start, wordt het scherm wit en gebeurt er niets meer