Home » Vragen » Over de App » Hoe kan ik verbinding maken met de Pendix app?

Vragen over de Pendix Pro App


Waar kan ik de Pendix app downloaden?

Hoe kom ik aan een gebruikersnaam en wachtwoord van de Pendix Pro app?

Hoe kan ik verbinding maken met de Pendix app?

Bluetooth kan worden geactiveerd en gedeactiveerd met de aan/uit-schakelaar op de Pendix. Voorwaarde: de ePower moet zijn ingeschakeld en de ring dient op te lichten. Voor handmatige activering van Bluetooth moeten de volgende stappen worden uitgevoerd: 1. Zet het ondersteuningsniveau op de ePower op "Smart". 2. Druk de Aan/Uit-schakelaar 5 seconden in. De lichtring begint rood te knipperen, d.w.z. dat de ePower klaar is om op de app aan te sluiten. 3. Zoeken, selecteren en aansluiten van de ePower in de app: als in de ePower al automatische Bluetooth is geactiveerd, pulseert de ePower niet rood, maar is hij klaar om verbinding te maken met de app zodra de batterij wordt ingeschakeld. Breng de verbinding niet tot stand via het ingebouwde Bluetooth-menu van Android of iOS. Dit kan tot gevolg hebben dat de verbinding in de app niet meer tot stand kan worden gebracht.

Wat kan ik doen in geval van verbindingsproblemen?

Wat kan ik doen als ik geen Pendix systeem kan vinden in de app?

Waarom krijg ik geen update voor het Pendix systeem?

Wat betekent blauw knipperen op de ePower?

De melding "Uw Pendix ondersteunt niet alle functies van de app" verschijnt in de app.

Waar kan ik de verificatiecode invoeren?

Mijn wachtwoord werkt niet?

Het menu-item "Firmware bijwerken" ontbreekt in de app

Het menu-item "Rijprofielen" ontbreekt in de app

Elke keer als ik de app start moet ik handmatig verbinding maken met de ePower, hoewel "automatische verbinding" in de app is ingesteld

Wanneer de app start, wordt het scherm wit en gebeurt er niets meer


Heeft u nog meer vragen? Neem contact met ons op! 06-22910711